Sunday, July 12, 2009

Tak sempat nak update...

Been busy the past couple of weeks... tak sempat nak upload pics of new kain, cos belum sempat nak upload, ramai yg dah book tudung straightaway... thanks to my friends at work, and my brother's friends hehehe... sambil tu nak siapkan tempahan kengkawan my mom yg nak berboria to a wedding, so fully tied up with keje menjahit...

Nak amik gambar finished products pun tak sempat, cos terus deliver straightaway to the owners...

But don't fret, I've got a whole container full of new material (printed & plain), and tengah gigih nak buat... so once dah siap, will upload pics ye! Itupun kalau belum dikebas oleh kengkawan semua hehehe...

In the meantime, the silver/gold velvet lycra and T005 are still available, and I've got 1-2 more yg tak belum diambil gambarnye lagi, so if anyone's interested, let me know!!

No comments:

Post a Comment